Bilgi Talep Formu

Kahverengi Hazinenin Peşinde Ortadoğu'nun Dev Pazarlarını Araştırdık

Hedefleri sınırlara sığmayan markamız için kahverengi hazine "çikolatanın" peşinde BAE ve S. Arabistan pazarlarının sunduğu eşsiz fırsatları stratejik içgörü odaklı perspektifimizle inceledik, başarıyı birlikte yakaladık.
blog image

Dünyada "çikolata" tüketiciler nezdinde hazzın merkezindeki güçlü konumunu sürdürürken, sağlıklı atıştırmalıklar trendi belirlemeye ve tüketici alışkanlıklarını dönüştürmeye devam ediyor. 

Biz de mutlu markalar ailemizin yeni üyesini size tanıtmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.

"Büyüme uzmanı" AGS Global olarak kahverengi hazine çikolatanın peşinde, hedefleri hep sınır aşırı olmuş kategori lideri markamızın araştırma partneri olduk, Ortadoğu'nun dev BAE ve S. Arabistan pazarlarının sunduğu eşsiz fırsatları stratejik içgörü tabanlı araştırma perspektifimizle kadraja aldık.

Birlikte eşsiz bir büyüme serüveni için yol haritası oluşturduk ve markamızı hedef pazarlarda "ilham verici" içgörülerle buluşturduk.

Kısacası AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi büyümeye devam ediyor.

Siz de bu ailenin bir parçası olun, dünyanın 130'dan fazla ülkesinde ve Türkiye'nin her noktasında fırsatların kapısını aralayın.

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız