Kahverengi Hazinenin Peşinde Ortadoğu'nun Dev Pazarlarını Araştırdık
Hedefleri sınırlara sığmayan markamız için kahverengi hazine "çikolatanın" peşinde BAE ve S. Arabistan pazarlarının sunduğu eşsiz fırsatları stratejik içgörü odaklı perspektifimizle inceledik, başarıyı birlikte yakaladık.
Dünyada "çikolata" tüketiciler nezdinde hazzın merkezindeki güçlü konumunu sürdürürken, sağlıklı atıştırmalıklar trendi belirlemeye ve tüketici alışkanlıklarını dönüştürmeye devam ediyor.
Biz de mutlu markalar ailemizin yeni üyesini size tanıtmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.
"Büyüme uzmanı" AGS Global olarak kahverengi hazine çikolatanın peşinde, hedefleri hep sınır aşırı olmuş kategori lideri markamızın araştırma partneri olduk, Ortadoğu'nun dev BAE ve S. Arabistan pazarlarının sunduğu eşsiz fırsatları stratejik içgörü tabanlı araştırma perspektifimizle kadraja aldık.
Birlikte eşsiz bir büyüme serüveni için yol haritası oluşturduk ve markamızı hedef pazarlarda "ilham verici" içgörülerle buluşturduk.
Kısacası AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi büyümeye devam ediyor.
Siz de bu ailenin bir parçası olun, dünyanın 130'dan fazla ülkesinde ve Türkiye'nin her noktasında fırsatların kapısını aralayın.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.