Globalleşme Yolculuğunda Kahve Markamızın Yol Arkadaşı Olduk
Çıktığı uzun soluklu globalleşme yolculuğunda kahve markamızın yol arkadaşı olduk, çok ülkeli araştırma projemiz kapsamında başta Irak olmak üzere hedef pazarların sunduğu fırsatlara odaklandık.
Her gün 2,5 milyar fincan kahve içildiği tahmin edilen yerkürede, gerçek bir kahve çılgınlığı yaşanıyor, FAO, kahveye "odaktaki emtia" ismini veriyor. Dünya Kahve Örgütü (ICO) verilerine göre 2021/22 sezonunda dünya kahve üretimi %2,1 düşüşle 167,2 milyon çuvala, kahve tüketimi ise %3,3 artışla 170,3 milyon çuvala yükselmiş olacak. Son yıllarda sürdürülebilir ve adil kahve ticareti dünyanın gündemine yerleşmiş durumda.Tüketicilerin izlenebilirlik ve şeffaflığa olan ilgisi, ürün kalitesini artırırken, rekabetçilik için inovasyon ve yeni teknolojiler büyük önem taşıyor. Tüm bu göstergelerin ışığında, dünya kahve pazarı doludizgin büyüme serüvenini sürdürüyor.
Biz de AGS Global olarak; çıktığı uzun soluklu globalleşme yolculuğunda yenilikçi kahve markamızın yol arkadaşı olduk. Yürüttüğümüz çok ülkeli projemiz kapsamında; Türkiye'nin 8 büyük şehrinde 600'ü aşkın kahve tüketicisi nezdinde markamızın algı ve bilinirliğine ışık tutarken, Irak'ın en önde gelen lokasyonlarında kahve tüketicisinin anlam dünyasınn şifrelerine odaklandık.
Kısacası yenilikçi kahve markamızın, AGS Global'in gün geçtikçe büyüyen "mutlu markalar" ailesine katılmasından dolayı büyük bir heyecan içindeyiz.
Yeni markalar ve yeni heyecanlarla büyüme yolculuğumuzu sürdürüyoruz.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.