Jean Markamızın Küresel Başarı Hikayesini Birlikte Yazıyoruz
Yenilikçi jean markası müşterimiz için Türkiye'nin yanı sıra, Rusya, Fas, Romanya, Ukrayna ve Sırbistan pazarlarının sunduğu fırsatları araştırdık ve pazara giriş stratejisini belirledik.
Armani'nin meşhur sözüdür: "Jean, modaya demokrasi getirmiştir".. Türkiye, 2019 yılında dünyaya 1,6 milyar dolar değerinde denim giysi ihracatı gerçekleştirirken, bunun önemli kısmını kot pantolon da olarak bilinen jean'ler oluşturdu. Denim giysilerin toplam dokuma konfeksiyon ihracatımız içerisindeki payı yüzde 25'e ulaşmış durumda. Bu alanda Türkiye, dünyanın birçok önemli pazarına kendi markalarıyla erişebilme imkanına sahip.
Biz de AGS Global olarak küresel ölçekte markalaşma serüvenine başlayan Türkiye'nin yenilikçi ve tasarım odaklı jean markası müşterimizin bu yolculuğuna araştırmalarımızla eşlik ettik. Markamız için Türkiye jean pazarının yanı sıra, yükselen pazarlar Rusya, Ukrayna, Romanya, Sırbistan ve Fas pazarlarını analiz ettiğimiz araştırmalarımızı başarıyla tamamladık.
Kısacası "mutlu markamızı", "doğru içgörülerle oluşturulmuş gerçek bir öngörüyle tanıştırmanın" ve "yeni pazarlarda heyecan verici fırsatlar sunmanın" mutluluğu içerisindeyiz.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.