Bu Yıl da İş Dünyasının Kalbinin Attığı Fuarın Memnuniyet Araştırmasını Tamamladık
Türk iş dünyasının öncü STK'sı tarafından organize edilen fuara dair katılımcı ve ziyaretçi memnuniyetini araştırdık.
Covid-19 salgını, dünyada "ticaretin kalbinin attığı" yerler olan fuarların paradigmasını radikal bir şekilde dönüştürüyor. Türk iş dünyasının 10 bini aşkın üyesiyle tabana yayılmış temsilcisi olan iş insanları STK'mız tarafından uzun süredir gerçekleştirilen uluslararası fuar da bu değişime adapte olmak doğrultusunda adımlarını atıyor ve ilk kez dijital-fiziksel senteziyle "hibrid" olarak düzenleniyor.
Biz de AGS Global olarak, Türkiye'nin bölgesinde önemli bir ticari "hub" olmasına katkı sağlamak amacıyla bu yıl ilk kez hibrid olarak düzenlenen fuarın yerli ve yabancı katılımcıları ve ziyaretçileri ile gerçekleştirdiğimiz araştırmamızda fuardan memnuniyeti ölçtük, "daha iyi bir fuar" vizyonu doğrultusunda bir yol haritası oluşturduk.
AGSSatisfaction: Memnuniyet Araştırmaları ile müşteri, bayi ve tedarikçilerinizin gerçek seslerine kulak verin, memnuniyetlerini ölçün, planlama ve aksiyonlarınızla sürdürülebilir memnuniyeti yakalayın..