Sağlığın Nabzı İki Ülkede Tutuldu: İlaç Devi İçin Çok Kanallı Araştırma
Türkiye’nin ilaç sektöründeki lider markası, Suudi Arabistan ve Azerbaycan pazarlarında konumunu güçlendirmek ve bölgesel stratejilerini veri temelli kararlarla yönlendirmek amacıyla AGS Global'in eşsiz deneyiminden faydalandı.
AGS Global olarak, Suudi Arabistan ve Azerbaycan pazarlarında reçeteli hürünlere yönelik; doktor, hasta ve eczane kanallarını kapsayan çok katmanlı bir saha araştırması yürüttük.
Araştırma kapsamında; hekime öneri davranışları, hasta sadakati, marka algısı, farmakovijilans duyarlılığı, dağıtım erişimi ve eczane raf kararları derinlemesine analiz edildi.
Her iki ülkede de sağlık sistemlerinin yapısı, yerel regülasyon etkisi ve tedaviye erişim gibi konular bağlamsal olarak ele alındı.
Bu proje, markanın Turquality yolculuğunda bölgesel rekabet gücünü artırırken; lokal aktörlerle doğru iletişim kanallarını kurmasında, ürün portföyünü yeniden konumlandırmasında ve yeni jenerasyon lansman kararlarında doğrudan rol oynadı.
AGS Global, bu çalışma ile birlikte sağlık alanındaki çok kanallı yaklaşımı ve pazara özel stratejik içgörü üretme yetkinliğini bir kez daha gösterdi.
Biz de mutlu markalar ailemizin sağlık sektörünün devi olan en yeni üyesini size tanıtmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.
Markamızla birlikte Turquality sürecini kapsayan ve onu aşan eşsiz bir büyüme serüveni için yol haritası oluşturduk ve markamızı hedef pazarlarda "ilham verici" tüketici içgörüleriyle buluşturduk.
Kısacası AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi büyümeye devam ediyor.
Siz de bu ailenin bir parçası olun, dünyanın 150'den fazla ülkesinde ve Türkiye'nin her noktasında fırsatların kapısını aralayın.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.