Halı Markamız İçin Global İçgörüye Odaklandık
Çok ülkeli projemizde önde gelen halı markamızın Türkiye pazarındaki bilinirlik ve algısını ölçtük; Almanya, Ukrayna ve Bosna pazarlarındaki fırsatları "parantez içerisine" aldık.
2013-2017 arası dünyaya ihraç ettiği 10,6 milyar dolarlık halı ile Çin'den sonra ikinci sırada yer alan Türkiye halı sektörünün dev oyuncusu markamız için yurtiçi pazarda bilinirlik ve algı analizinin yanı sıra, Almanya, Ukrayna ve Bosna-Hersek pazarlarında yeni fırsatların peşine düştük.
AGS Global olarak markamızı "doğru içgörülerle oluşturulmuş gerçek bir öngörüyle tanıştırmanın" ve "yeni pazarlarda heyecan verici fırsatlar sunmanın" mutluluğu içerisindeyiz.
"Mutlu markamıza", "AGS Global ailesine hoşgeldiniz" diyoruz.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.