Halı Markamız İçin Merceğimizi Bosna & Hersek Pazarına Doğrulttuk
Türkiye'nin öncü halı markası müşterimiz için stratejik konumuyla Balkanlara ve Avrupa'ya açılan kapı Bosna & Hersek pazarındaki fırsatları araştırdığımız bu projemizi tamamladık.
Dünyada Covid-19 pandemisi nedeniyle hane halkı iç mekanlara kapanırken başta gıda ve hijyen konusundaki hassasiyet, zamanla yerini kozanın güzelleştirilmesi için yapılan harcamalara bıraktı. İç dekorasyon ürünleri ve elbette halılar bu açıdan en çok ilgi gören tüketici ürünlerinin başında gelirken, Avrupalı tüketiciler bu alanda bayraktarlık yaptı.
Her ne kadar küçük nüfusu ve henüz mahcup sayılabilecek tüketici alışkanlıkları nedeniyle kısıtlı bir pazar gibi görünse de, Avrupa'nın kalbinde yer alan Bosna & Hersek ilgili ürünler açısından büyük fırsatlar vaat eden bir pazar. Dahası ülkede "halı" kavramı, çoktandır "Türk halısı" imajı ile özdeşleşmiş durumda.
Tüm bu faktörlerden hareketle AGS Global olarak, Türkiye'den dünyaya açılan halı markamız için bu niş ve ilgi çekici pazara doğru merceğimizi çevirdik; ihracat ve mağazalaşma fırsatlarına ışık tuttuğumuz araştırma projemizi başarıyla tamamladık.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.