Ev Dışı Yeme İçme Markamız İçin Globaldeki Fırsatlara Odaklandık
Yereldeki hızlı büyüme performansını global pazarlarda sürdürmek isteyen ev dışı yeme içme markamız için İngiltere, Azerbaycan ve Rusya pazarlarında "tüketicinin mide payına nasıl ortak olabiliriz?" sorusuna cevap aradık.
Hızla büyüyen Türkiye ev dışı yeme içme pazarında markalaşan aktörlerin sıradaki hedefi "global fırsatlar". Araştırma ve içgörü konusunda çözüm ortağı olduğumuz ve kısa sürede kendi kategorisinde tüketicinin beğenisini kazanmış markamız da o aktörlerden biri.
Biz de AGS Global olarak müşterimizin "global pazarlara açılma" serüvenini öngörülebilir kıldığımız çok ülkeli projeyi başarıyla tamamladık; "İngiliz, Azeri ve Rus tüketicinin mide payına nasıl ortak olabiliriz?" sorusuna cevaplar aradık.
Kısacası lezzet elçimiz artık AGS Global'in "mutlu markalar" ailesinin yeni üyesi..
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.