Doğal Gıda ve İçecek Markamız İçin İçgörünün Gücünü Seferber Ettik
Doğal gıda ve içecek kategorisinin öncü markası için Türkiye genelinde yürüttüğümüz ve tüketicinin hızla dönüşen dünyasına kulak kabarttığımız araştırmayı başarıyla tamamladık.
Güçlü bir bağışıklık sistemine sahip olmak, spor, diyet ve ebeveyn olarak çocukların beslenmesine dönük yüksek farkındalık gibi faktörlerden hareketle; dünyada doğal gıda ve içecek kategorisine olan ilgi hızla artıyor. Rekabetçi peyzaj içerisinde doğal ve organik ürünlerin raf payı artarken, tüketicinin mide payına göz diken geleneksel markalar ürün yelpazelerini yenilikçi ürünlerle güncellemeye devam ediyor.
AGS Global olarak, doğal gıda ve içecek kategorisinin öncü markası müşterimiz için Türkiye genelinde 4 farklı ürün grubuna özel olarak yürüttüğümüz ve hızla dönüşen tüketicinin dünyasına kulak kabarttığımız araştırmamızı başarıyla tamamladık. Mutlu markamızı, güçlü içgörülerimiz ve aksiyon planlarımızdan oluşan dünyamızla tanıştırdık.
Ne mutlu ki bize; markamız artık AGS Global'in gün geçtikçe büyüyen "mutlu markalar" ailesinin yeni üyesi..
AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 130'dan fazla global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.