Bilgi Talep Formu

Doğal Gıda ve İçecek Markamız İçin İçgörünün Gücünü Seferber Ettik

Doğal gıda ve içecek kategorisinin öncü markası için Türkiye genelinde yürüttüğümüz ve tüketicinin hızla dönüşen dünyasına kulak kabarttığımız araştırmayı başarıyla tamamladık.
blog image

Güçlü bir bağışıklık sistemine sahip olmak, spor, diyet ve ebeveyn olarak çocukların beslenmesine dönük yüksek farkındalık gibi faktörlerden hareketle; dünyada doğal gıda ve içecek kategorisine olan ilgi hızla artıyor. Rekabetçi peyzaj içerisinde doğal ve organik ürünlerin raf payı artarken, tüketicinin mide payına göz diken geleneksel markalar ürün yelpazelerini yenilikçi ürünlerle güncellemeye devam ediyor.

AGS Global olarak, doğal gıda ve içecek kategorisinin öncü markası müşterimiz için Türkiye genelinde 4 farklı ürün grubuna özel olarak yürüttüğümüz ve hızla dönüşen tüketicinin dünyasına kulak kabarttığımız araştırmamızı başarıyla tamamladık. Mutlu markamızı, güçlü içgörülerimiz ve aksiyon planlarımızdan oluşan dünyamızla tanıştırdık.

Ne mutlu ki bize; markamız artık AGS Global'in gün geçtikçe büyüyen "mutlu markalar" ailesinin yeni üyesi..

 

AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 130'dan fazla global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız