Müşteri İlişkileri Konferansında "Tüketicinin Nasıl Düşündüğüne" Cevap Aradık
Kurucu Ortağımız Abdülkadir Sıcakyüz, IMI Conferences tarafından "Bütün Aşklar Tatlı Başlar" temasıyla gerçekleştirilen Müşteri İlişkileri Konferansına "Tüketici Nasıl Düşünür?" başlıklı konuşmasıyla katıldı.
IMI Conferences tarafından 15 Mayıs 2019'da Fairmont Quasar Hotel İstanbul'da gerçekleştirilen Müşteri İlişkileri Konferansı'nda perakendeden bankacılığa, tahsilattan sigortaya kadar farklı sektörlerin temsilcileri müşteri deneyimi süreçlerine dair tecrübe ve stratejilerini aktarırken, konferansın bu yılki sloganı "Bütün Aşklar Tatlı Başlar" oldu.
Gelişen teknoloji ve çeşitlenen iletişim kanallarıyla birlikte müşteri ile iletişim sürecinin eskisinden daha zor ve karmaşık olduğu düşünüldüğünde, bu aşkı sürdürebilmek her zamankinden daha zorlu bir süreci gerektiriyor. Müşteri Deneyimi yolculuğunda, ilk temastaki başarıyı satış sonrası süreçlerde de sürdürmek, bu devamlılığı sağlayabilmenin öncelikli koşulları arasında.
Hizmet veren kurumların, kendilerini başarıya götüren stratejileri müşterileriyle birlikte aktardıkları konferans, Atos, Alonet, Arvato, Call Center Life ve Formalistech’in katkılarıyla gerçekleşti.
Biz de AGS Global olarak Kurucu Ortağımız Abdülkadir Sıcakyüz'ün "Tüketici Nasıl Düşünür?" başlıklı konuşmasıyla bu önemli etkinlikte yer almanın ve seçkin bir kitleye hitap edebilmenin mutluluğunu yaşadık.