Araştırmanın "En"lerinin Seçildiği Gecede AGS Global'e 4 Baykuş Ödülü Birden..
AGS Global olarak araştırma sektörünün en başarılı projelerinin ödüllendirildiği geceden Global, Genç, Memnun ve Metodik Baykuş kategorilerinde dört ödülle döndük.
Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından, "araştırma şirketleriyle araştırma verenler ve veri toplama şirketleri arasındaki iş ortaklıklarından başarılı pazarlama ve sosyal araştırma projelerini ödüllendirmek" amacıyla bu yıl 9'uncusu düzenlenen Baykuş Ödülleri Töreni, 12 Ekim Salı akşamı İstanbul Conrad Bosphorus’ta gerçekleştirildi. FMCG, finans, akademi, reklam, araştırma, veri toplama, medya, iletişim, medikal ve sigorta sektörü dünyasından 21 kişilik jürinin 14 kategoride değerlendirdiği 138 başvuru arasından 34 proje, 49 ödüle layık görüldü.
Yerli ve özgün araştırma şirketi AGS Global, ilk kez katıldığı Baykuş Ödülleri'nden Global, Genç, Memnun ve Metodik Baykuş olmak üzere 4 farklı kategoride ödülle ayrılmayı başardı.
Uzun yıllardır global pazarlarda gerçekleştirdiği araştırmaları, "Global Baykuş" kategorisinde aldığı altın ödülle taçlandıran AGS Global'in genç araştırma direktörü Mustafa GÜLER, "İşini Sağlama Alanlarda Bugün: Endişeye Mahal Yok" isimli projesiyle Genç Baykuş kategorisinde altın ödül alırken, bu proje sunduğu yenilikçi metodlar nedeniyle aynı zamanda jüri tarafından Metodik Baykuş kategorisinde de altın ödüle layık görüldü.
AGS Global Kurucu Ortağı Ahmet GÜLER yaptığı açıklamada; "AGS Global olarak ilk kez katıldığımız Baykuş Ödülleri'nden toplam 4 ödülle dönmenin büyük mutluluğu içerisindeyiz. Bu başarımızı; araştırmacılarımız, markalarımız ve veri toplama ortaklarımızı aynı hedef etrafında birleştiren o bitmek bilmez enerjiye ve ekip ruhuna borçluyuz. Başta araştırmanın iş süreçlerine eşsiz katkıları konusunda yüksek farkındalığa sahip markalarımız ve değerli ekibimiz olmak üzere başarıda emeği olan tüm paydaşlarımıza teşekkürü borç biliyoruz. Bundan sonra da 100'e yakın ülkeyi kapsayan ağımız, uzman ekibimiz, teknolojik altyapımız ve butik perspektifimizle müşterimiz olan "mutlu markalar" için araştırma ve içgörünün gücünü seferber etmeye ve yeni başarılara yelken açmaya devam edeceğiz" dedi.
AGS Global'in ödül kazanan araştırma projeleri ve paydaşları şöyle;
Kategori
|
Araştırma
|
Araştırmaveren
|
Veri Toplama
|
Ödül
|
Global Baykuş
|
Global Olma Ne”Denim”iz: “Jean” Gibi Fikirlerimiz
|
LOFT
|
-
|
Altın Ödül
|
Genç Baykuş
|
İşini Sağlama Alanlarda Bugün: Endişeye Mahal Yok
|
Dräger Safety
|
-
|
Altın Ödül
|
Memnun Baykuş
|
Narin Tüketici, Zarif Bayi, Kırılgan Profesyonel: Porselen Sektöründe Memnuniyeti Nasıl Ölçtük?
|
Kütahya Porselen
|
Algoritma
|
Bronz Ödül
|
Metodik Baykuş
|
İşini Sağlama Alanlarda Bugün: Endişeye Mahal Yok
|
Dräger Safety
|
-
|
Altın Ödül
|
Baykuş Ödülleri'nin Basın Yansımaları İçin:
📌 "Araştırma Dünyasının En İyileri Ödüllerine Kavuştu": https://www.marketingturkiye.com.tr/haberler/arastirma-baykus-odulleri/
📌 "Baykuş Ödülleri Sahiplerini Buldu": https://mediacat.com/baykus-odulleri-2021-tum-kazananlar/
📌 "9. Baykuş Ödülleri Sahipleri ile Buluştu!": https://www.thebrandplanet.com/post/9-baykus-odulleri-sahipleri-ile-bulustu