"Bir Türk Markası Nasıl Global Markaya Dönüşebilir?" sorusunu Kurucu Ortağımız Abdülkadir Sıcakyüz cevapladı.
Kurucumuz Ahmet Güler, Cumhuriyetin 100., AGS Global'in ise 12. yılını kutladığı, acı-tatlı bir çok olaya sahne olan ve içgörü peşinde tutku dolu yolculuğumuzun tüm zorluklara karşın istikrarla sürdüğü 2023'ü yorumladı, 2024'ü yeni hedeflerle selamladı.
Kurucu Ortağımız Ahmet Güler, Covid-19 salgınının dünyayı esir aldığı günlerde insanlığın içinden geçtiği başkalaşım ve dönüşümü ele aldı.
İçgörü ekibimizden C. Cemre Bozkurt'un, reklam araştırmalarında mükemmele giden yolculuğu ve AGS Global'in pre-test ve post-test alanındaki yaklaşımını kaleme aldığı yeni blogu yayında. Keyifli okumalar.
AGS Global ailesinden Ömer Haluk Demirhan, tüm dünyanın önemini dramatik şekilde deneyimlediği tedarik zincirleri bağlamında sektörel envanter araştırmaları hakkında bir blog kaleme aldı.
AGS Global ailesinin en genç ve en yeni üyesi kalitatif araştırmacımız C. Cemre Bozkurt, sosyal medyayla eksen değiştiren ağızdan ağıza pazarlamayı mercek altına aldığı bloguyla huzurlarınızda. Keyifli okumalar.
"Bizi Bekleyen Pazarlar, Aslında Bizi Bekliyor mu?". AGS Global ailesinden Ufuk Akbal, firmaları global pazarlarda bekleyen fırsatları ve stratejik bir enstrüman olarak pazar araştırmasının önemine dair yazdı.
Kurucu Ortağımız Abdülkadir Sıcakyüz, "Geleceğin" kapımıza dayandığı yeni gerçeklikte pazarlama araştırmalarının yarınını kaleme aldı.
Kurucu Ortağımız Ahmet Güler blogunda, Covid-19 pandemisinin yeniden hatırlattığı insanın teknolojik devrimler karşısındaki anlam arayışını ele aldı.
AGS Global ailesinden Ufuk Akbal, Covid-19 salgınının kuşattığı dünyada "iyimser marka" olmanın önemini ele aldı.
AGS Global ailesinden Ufuk Akbal, dizi ihracatında pazarlama ve marka araştırmalarının geleceğini odaklanıyor.
AGS Global ailesinin yeni üyesi, araştırmacımız Janset Demircan Covid-19 dünyasında bir risk toplumu okuması yapıyor.
AGS Global Kurucu Ortağı Ahmet Güler, kalkınma ajansı projelerinde pazar araştırmalarının önemini vurgulayan bir blog kaleme aldı.
Yeniden evlerimize kapandığımız bugünlerde AGS Global ailesinden Ufuk Akbal’ın yeni blogu Dünya Pazar Araştırmaları Günü vesilesiyle Covid-19 salgınında insanlığın iyimser ajandasına ve araştırmanın gücüne odaklanıyor.
AGS Global ailesinden Ufuk Akbal, pandemi döneminde toplum, sektör ve üyeleri yararına sürdürülebilir değer üretmeyi amaçlayan STK'lar için "araştırmanın" önemine dair yazdı.
Kurucu Ortağımız Abdülkadir Sıcakyüz Covid-19 dünyasında pazarlamacılar için "yapılacaklar listesini" kaleme aldı; artık daha fazla değer ve insan odaklı pazarlama zamanı..
Kurucu Ortağımız Ahmet Güler, gelecek yıl 10'uncu yaşını kutlayacak şirketimiz AGS Global perspektifinden tüm dünya için oldukça tuhaf bir yıl olan 2020’yi değerlendirdi.
Dünya çapında faaliyet gösteren özel kurye hizmetleri sağlayıcısı müşterimizin marka bilinirliği ve algısına odaklandığımız; B2C ve B2B paydaşların tutum & davranışlarını kapsayan araştırmamızı başarıyla tamamladık.