İki Büyük Şehirde Altyapı Hizmetlerinden Memnuniyete Işık Tuttuk
Türkiye'nin iki büyük şehrinde, kentsel paydaşlık kavramı ışığında altyapı hizmetlerinden memnuniyeti ölçtüğümüz çalışmamızı başarıyla tamamladık.
BM 2030 sürdürülebilir kalkınma hedeflerinin 6'ıncı maddesi, 2030’a kadar herkesin güvenilir ve erişilebilir içme suyuna evrensel ve eşit biçimde erişiminin güvence altına alınmasına vurgu yaparken, 11'inci maddesi herkesin yeterli, güvenli ve uygun fiyatlı konutlara ve temel hizmetlere erişiminin sağlanmasının altını çiziyor. Covid-19'un sağlık, altyapı ve sürdürülebilirliğe getirdiği yeni açılımlar göz önünde bulundurulduğunda, 2030 hedeflerine dair farkındalığın bir sonucu olarak aksiyon haritalarının daha hızlı hayata geçirileceği düşünülebilir.
Bu aksiyon haritalarının sonucu olarak, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de artan kentleşme oranları ışığında, kent sakinlerinin hizmet sağlayıcılarından beklentilerinin nitelik itibariyle çeşitlenmesi ve boyut değiştirmesi de kaçınılmaz olacak. Bu doğrultuda, kentsel paydaşlık kavramı, tek yönlü işleyen bir şemadan ziyade etkileşimle hizmetleri biçimlendiren yeni bir eko-sisteme işaret ediyor.
AGS Global olarak Türkiye'nin iki büyük şehrinde kentsel altyapı hizmeti alanların, ilgili hizmetlerden memnuniyetini ölçtüğümüz projemizi başarıyla tamamladık. Proje kapsamında müşterimiz için doğru içgörülerden süzülmüş, öngörü ve aksiyon setini oluşturduk.
Yeni dönemde kentsel paydaşlık, kapsayıcılık, yönetişim çalışmalarına daha fazla ağırlık vereceğiz.
AGSSatisfaction: Memnuniyet ve NPS Araştırmaları ile müşteri, bayi ve tedarikçilerinizin gerçek seslerine kulak verin, memnuniyetlerini ve sizi tavsiye etme düzeylerini ölçün, marka elçilerinizi yaratın.