Alışverişçi Davranış Araştırmaları
Günümüz dinamik kanal yapısında tüketicinin dünyasını anlamak ve doğru pazarlama mesajları iletebilmek hiç olmadığı kadar zor. Alışverişçi davranış araştırmalarının sunduğu içgörüler ile tüketicinizin gizemli dünyasına açılan kapıyı aralamak ise sizin elinizde.
"Tüketiciye odaklandığınızda, size yanıt verir" - Alexander Wang
Şüphesiz tüketici; hem çok yalın hem de alabildiğine karmaşık bir kavram.. Günümüzün dinamik ve rekabetçi dünyasında bir tüketicinin 24 saatine odaklanan bir belgesel izleseydik, eminiz ki bunu çok ilgi çekici ve dahası gizemli bulurduk. Bu nedenle ister fiziksel ister çevrimiçi hangi kanalı kullanırsa kullansın tüketicilerin yani alışverişçilerin gizemli dünyasına odaklanmak ve içgörülere ulaşmak daha önce olmadığı kadar büyük öneme sahip. Alışverişçi davranış araştırmaları ise markalar açısından bu gizemin aydınlatılmasında hayati bir rol oynuyor.
AGS Global olarak alışverişçiye dair nitel ve nicel tüm araştırma enstrümanlardan faydalanarak tasarladığımız alışverişçi davranış araştırmaları ile şu soruların kapsamlı cevaplarına ulaşmak mümkün;
- Kim: Alışverişçiniz gerçekte kim? Hangi motiflerden oluşuyor?
- Ne: Hangi ürünü satın alıyor? Bu ürün hangi ihtiyacını gideriyor?
- Nerede: Hangi kanallardan satın alıyor?
- Ne Zaman: İhtiyaç ne zaman hasıl oluyor? Karşılaştırma ve satın alma ne zaman tamamlanıyor?
- Nasıl: Hangi paradoksları yaşıyor? Ürüne, markaya, mecraya nasıl karar veriyor?
- Neden: Satın alma davranışının arkasında yatan gerçek neden ne?
: Alışverişçi Davranış Araştırmaları ile alışverişçinin evreninden süzülen gerçek içgörüler ışığında; bu gizemli dünyaya açılan kapıyı aralayın, ürün-kanal etkinliğinizi ve satışlarınızı artırın, rakiplerinizi geride bırakın.