Bilgi Talep Formu

Dağıtım Kanalı Etkinliği Ölçüm Araştırmaları

Üreticiden başlayıp toptancı, bayi, büyük ve küçük perakendeci ve tüketiciye kadar ulaşan bir ağı kapsayan dağıtım kanalları günümüz ekonomisinde merkezi öneme sahip. Siz de bu serüvendeki etkinliğinizi ölçün, dağıtım kanallarınızdaki yetkinliğinizi artırın.
blog image

"Daha fazla dağıtım kanalıyla, "olmazsa olmaz" içeriğe ve dağınıklığı ortadan kaldıran markalara sahip olmak önemlidir" Thomas O. Staggs

 

Günümüz dünyasında zihinsel bilinirliği fiziksel bulunabilirlikle perçinleyebilmek markaların rekabette pozitif ayrışmasına katkı sağlayan motiflerin başında geliyor. Bunun yolu ise tüm paydaşları kapsayan etkin bir dağıtım kanalı yönetiminden geçiyor.

Ürün veya hizmetlerin pazarlamasını sağlamak amacıyla işletme içinde ya da dışında üreticiler, toptancılar, distribütörler, büyük ve küçük bayiler, büyük ve küçük perakendeciler, e-ticaret ve doğrudan satış mecralarını kapsayan dağıtım kanallarının etkinliğini ölçmek ise bu rekabetçi peyzaj içerisinde büyük önem arz ediyor.  Kuşkusuz dağıtım kanal yapısını etkileyen faktörler, sektörden sektöre, işletmeden işletmeye ve hatta yöneticiden yöneticiye göre değişebiliyor. Diğer yandan bu araştırmalarda süreklilik, başarıya giden yolda önemli içgörüler sağladığı gibi, doğru dağıtım kanalı seçimi açısından aksiyonlara imkan tanıyor.

: Dağıtım Kanalı Etkinliği Ölçüm Araştırmaları ile dağıtım kanallarınızın etkinliğini ölçün, kanal etkinliğinizi ve satışlarınızı artırın.

 

Dağıtım Kanalı Etkinliği Ölçüm Araştırmaları ile ilgili yardıma mı ihtiyacınız var?

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız