Turquality Pazar Araştırmaları
Dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı Turquality ve bilişimin yıldızları için E-Turquality kapsamında, özgün ve yetkin metodolojimizle hedef pazarlarda markalarımıza kapsamlı raporlar sunuyoruz. Siz de Türk markalarının süper ligine araştırmanın gücüyle dahil olun.
"Aslında bütün hedeflere ulaşabilmek için en iyi çözüm, global bir marka yaratmaktır. Bu da şu anlama gelir; "Bulunduğunuz ülkede markanın hedefini daraltın. Global davranın" - Al & Laura Ries
Ülkemizin rekabet avantajını elinde bulundurduğu ve markalaşma potansiyeli yüksek olan ürün ve hizmet gruplarına sahip firmalarımızın, üretimden pazarlamaya, tedarik zincirinden satış sonrası hizmetlere kadar bütün süreçleri kapsayacak şekilde kurumsallaşmalarını sağlayarak global bir oyuncu olabilmelerini amaçlayan devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality, lokomotif Türk markaları aracılığıyla global düzeyde pozitif Türk global ürün ve hizmet imajının oluşturulması, Türkiye'deki marka bilinci ve farkındalığı yaratmak ve markalaşma eko-sistemini büyütmeyi hedefliyor. Bu yönüyle Turquality, Türk markaları için tabir-i caizse gerçek bir Süper Lig niteliğine sahip.
Program kapsamında markalara; eğitim, strateji, operasyon, organizasyon ve teknoloji danışmanlığı, yurtdışı birim (ofis, mağaza, depo) finansmanı, Türk malı imajının oluşturulması ve tutundurulması için iletişim, tanıtım ve son olarak pazar bilgisi dahilinde aksiyon alabilmeleri için istihbarat desteği sağlanıyor.
Bu doğrultuda, global pazar araştırmaları, pazar istihbaratının en önemli bileşeni konumunda. B2C ya da B2B, ürün ya da hizmet fark etmeksizin markalar, programın talep ettiği "araştırma yaptırma kültürüne sahip firma" nosyonuna yönelik aksiyon alıyor. Üstelik bu çerçeve Nisan 2022'den bu yana yazılım ve bilişim sektörünün yıldızlarına yönelik E-Turquality programı ile genişletilmiş durumda.
Turquality ve E-Turquality Pazar Araştırmalarımız kapsamında sunduğumuz dış çevre analizleri ve saha çalışmaları aracılığıyla, markalarımız hedef pazarda aşağıdaki sorulara cevap bulabiliyor;
- Makro-ekonomik ve demografik faktörler
- Hedef pazarda ürün/hizmet bazlı talep ve büyüme projeksiyonu
- Hedef kitlenin profili
- Satış ve dağıtım kanalı yapıları
- Dış ticaret kompozisyonu
- Rakipler ve rekabetçi peyzaj
- Pazardaki teknolojik seviye
- Trendler
- Fiyatlama ve kârlılık
- Pazarı genişleten faktörler ve bariyerler
- Pazara giriş belgeleri
- İşbirliği kuruluşları
- Fuarlar ve diğer etkinlikler
- Marka sağlığı: bilinirlik, memnuniyet, algı, imaj, tavsiye
AGS Global olarak Turqualiy ve E-Turquality süreçlerinin tamamlayıcı unsuru olarak hedef pazarlara yönelik markalarımızdan gelen araştırma taleplerini, dünyanın 130'dan fazla ülkesinde özgün metodolojimiz, butik yaklaşımımız ve tecrübemizle cevaplıyoruz ve markalarımızı Süper Lige taşıyoruz.
: Turquality Pazar Araştırmaları ile Turquality ve E-Turquality programlarına araştırmanın ve içgörünün gücüyle dahil olun. Hedef pazarınızda markalaşarak, pazar payınızı artırın.
Turquality ve E-Turquality beklentisine uygun bir şekilde tasarladığımız araştırma metodolojimizle müşterilerimize hedef pazarlarda fırsat alanları, marka bilinirliği, algısı, kişiliği, müşteri memnuniyeti ve segmentasyonu parametrelerini içeren kapsamlı raporlar sunuyoruz. Üstelik Turquality ve E-Turquality pazar araştırmaları, Ticaret Bakanlığı tarafından hedef pazar başına 5 yıl süreyle ve limitsiz olarak destekleniyor.