Gizli Müşteri Araştırmaları
Gizli müşteri araştırmaları ile kurumunuza dışarıdan bir gözle bakın, eksiklerinizi görün, rakiplerinizle benchmark yapma imkanı elde edin, hizmet kalitenizi yükseltin ve sürdürülebilir müşteri sadakatine ulaşın.
"Müşteri hizmetleri departman değil, herkesin işidir" - Ken Blanchard
Gizli Müşteri Araştırmaları, perakendeden bankacılığa, sağlıktan konaklamaya geniş yelpazede birçok B2B sektörde farklı ölçeklerdeki firmaların müşterilerine sunmuş oldukları her türlü hizmet ve kalite standardının kontrolünü sağlayan ve firma adına görevlendirilmiş müşteriler tarafından gerçekleştirilir. Bu araştırma elde edilen ham verilerin anlık ve ileriye doğru kullanılabilmesine imkan tanıdığı gibi daha etkili hizmetin nasıl sunulabileceği konusunda da firmaya ipuçları verir.
“Gizli Müşteri” tekniğiyle performans ölçümünün kurum içinde bilinmesinin verimlilik, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetinin yaratılmasına katkı sağlarken, şube, mağaza veya bayiler üzerinden kurum imajı da pozitif etkilenmektedir.
: Gizli Müşteri Araştırmaları ile kendinizi müşterinizin ve rakiplerinizin gözünden görün, ihtiyacınızı tespit edin, aksiyon alın, müşteri memnuniyetini ve çalışan performansını artırın.