Çalışan Beklenti ve Memnuniyet Araştırmaları
Günümüz rekabet ortamında başarılı olmanın yolu birçok cephede aynı anda memnuniyeti sağlamaktan geçiyor. İç müşteri olarak çalışanınızın beklenti ve memnuniyet düzeyine kulak verin; başarınızı sürdürülebilir kılın.
“Pazarda kazanmak için önce işyerinde kazanmalısınız” – Douglas Conant
Günümüz rekabet ortamında firmalar için başarıya giden yol, paydaş ağının 360° yaklaşımıyla memnuniyetinden geçiyor. Şüphesiz, en önemli unsurlardan birini ise "iç müşteri" olarak nitelendirilmesi gereken çalışanlar oluşturuyor. Mutlu çalışanların daha motive, motive çalışanların daha bağlı, bağlı çalışanların ise daha verimli oldukları bir gerçek. Çalışanlarının yani iç müşterilerinin beklentilerine kulak veren ve onların sürdürülebilir memnuniyetini kazanmaya yönelen firmalar, itibar karnelerini güçlendirirken rekabette de birkaç adım öne geçiyor.
Bu doğrultuda periyodik olarak gerçekleştirilen çalışan memnuniyet ve beklenti araştırmalarının amacını; çalışanların memnuniyet ve bağlılık düzeylerini ölçmek, eksik ve geliştirilmesi gereken yanların tespit edilmesi, doğru aksiyon planlarıyla motivasyonu ve bağlılığı arttırmak ve son olarak çalışanlara yönelik iletişim planları tasarlamak için firmalara veri sağlamak oluşturuyor.
: Çalışan Beklenti ve Memnuniyet Araştırmaları ile nitel ve nicel araştırma enstrümanlarından faydalanarak çalışanlarınızın beklenti ve memnuniyetlerine dair gerçek içgörüyü yakalıyoruz. Siz de çalışanlarınızın beklentilerine ve memnuniyetine kulak verin, planlama ve aksiyonlarınızla çalışan bağlılığı ve verimlilik ortamı yaratın, itibarınızı yükseltin.