Turizm ve Seyahat
Eko-sistemin geleneksel paydaşlarının yerini hızla dijital servis sağlayıcılarına bıraktığı turizm ve seyahat sektöründe rekabet kompozisyonu devasa bir dinamizmle güncelleniyor. Küreselleşen dünyada eko-seyahatten yerel turizme hiper-kişiselleşmiş tüketici profili ve tercihleri sektördeki oyunu yeniden tanımlıyor.
Eko-sistemin geleneksel paydaşlarının yerini hızla dijital servis sağlayıcılarına bıraktığı turizm ve seyahat sektöründe rekabet kompozisyonu devasa bir dinamizmle güncelleniyor. Küreselleşen dünyada eko-seyahatten yerel turizme hiper-kişiselleşmiş tüketici profili ve tercihleri sektördeki oyunu yeniden tanımlıyor. En ilgi çekici turistik destinasyonların başında gelen Türkiye'de sektörel aktörler fırsatlara odaklanmışken, rekabette ayrışmanın anahtarı marka ve pazar araştırmalarının yetkin kullanımından geçiyor.
Türkiye ise en ilgi çekici turistik destinasyonlardan biri olarak tüm turizm ve seyahat eko-sisteminin unsurlarıyla birlikte potansiyel fırsatlara odaklanmış durumda.
AGS Global olarak 130'dan fazla ülkede araştırma yapabilme kabiliyetimiz, teknolojik altyapımız, butik perspektifimiz, turizm ve seyahat kategorisinde uzmanlaşmış araştıma ve içgörü uzmanlarımız ile sektördeki fırsatları araştırıyoruz.
Hedef pazar analizleri, hedef kitle profili, müşteri segmentasyonu, marka bilinirliği ve algı, marka takip ve marka sağlığı, ürün geliştirme ve kanal optimizasyonu, fiyatlama ve karlılık, rakipler, trendler, regülasyonlar ve sertifikasyonları kapsayan geniş bir yelpazede multidisipliner bir yaklaşımla araştırma ve içgörünün gücünü sizin için seferber ediyoruz.
Siz de AGS Global'in Turizm ve Seyahat kategorisinde sunduğu araştırma çözümlerinden faydalanın, fırsatları lehinize çevirin, rakiplerinizden pozitif ayrışın.