Tarım ve Gıda
Sürdürülebilir bir dünya perspektifinden tarım ve gıda ürünleri stratejik önemini artırırken, gıdanın küresel ticaretteki payı hızla artıyor. Tarladan sofraya uzun ve zahmetli yolculukta markalar perakendecilerden raf, tüketiciden ise mide payı almak için kıyasıya bir rekabete hazırlanıyor.
Sürdürülebilir bir dünya perspektifinden tarım ve gıda ürünleri stratejik önemini artırırken, gıdanın küresel ticaretteki payı hızla artıyor. Tarladan sofraya uzun yolculukta markalar perakendecilerden raf, tüketiciden ise mide payı almak için kıyasıya bir rekabete hazırlanıyor.
Güçlü bir tarım ülkesi olan Türkiye'nin tarımsal ürünleri, bakliyattan zeytinyağına, çaydan şekerlemeye, kuruyemişten kurumeyveye geniş bir yelpazede global markalaşma açısından büyük potansiyele sahip. Diğer yandan, güçlü tüketici dinamikleri, kanal çeşitliliği, temiz gıda arayışı ve dijitalleşme dünyada olduğu gibi, iç pazarda da yeni fırsat alanları doğuruyor.
AGS Global olarak 130'dan fazla ülkede araştırma yapabilme kabiliyetimiz, teknolojik altyapımız, butik perspektifimiz, tarım ve gıda kategorisinde uzmanlaşmış araştıma ve içgörü uzmanlarımız ile sektördeki fırsatları araştırıyoruz.
Hedef pazar analizleri, hedef kitle profili, müşteri segmentasyonu, marka bilinirliği ve algı, marka takip ve marka sağlığı, satış ve dağıtım kanalları, online alışveriş alışkanlıkları, kanal etkinliği, ürün geliştirme ve kanal optimizasyonu, fiyatlama ve karlılık, rakipler, trendler, regülasyonlar ve sertifikasyonları kapsayan geniş bir yelpazede multidisipliner bir yaklaşımla araştırma ve içgörünün gücünü sizin için seferber ediyoruz.
Siz de AGS Global'in Tarım ve Gıda kategorisinde sunduğu araştırma çözümlerinden faydalanın, fırsatları lehinize çevirin, rakiplerinizden pozitif ayrışın.