Memnuniyet ve NPS Araştırmaları
Müşteri, bayi ve tedarikçilerinizin ürün ve hizmetlerinize dair beğeni, eleştiri ve tavsiyelerine dair gerçek içgörüye açılan kapı olan memnuniyet ve NPS araştırmaları ile marka elçileri yaratabilir, kısa, orta ve uzun vadeli planlar hazırlayabilir ve aksiyon alabilirsiniz.
“Memnun bir müşteri, herkesin en iyi iş stratejisidir” – Michael LeBoeuf
Rekabetin yıkıcı bir hız kazandığı pazarlarda, firmalar açısından paydaşların memnuniyetini sağlamak ve daha da önemlisi "tavsiye ajandasına" eklenerek bunu sürdürülebilir kılmak hiç olmadığı kadar büyük önem arz ediyor.
Memnun edilmesi ve marka elçisine dönüştürülmesi gereken hedef kitle çoğunlukla müşteriler olabildiği gibi, paydaş ağı 360° yaklaşımıyla bayi ve tedarikçileri de içerecek şekilde genişliyor.
AGS Global'in Memnuniyet ve Net Promoter Score- Net Tavsiye Skoru (NPS) araştırmaları iki aşamadan oluşuyor.
Memnuniyet Araştırmaları; paydaşların süreç içinde firmanın ürün ya da hizmetlere beğenilerini ya da eleştirilerini ifade etme imkanı sunarken, sürdürülebilir memnuniyeti sağlamanın kilit noktasına dönüşüyor. Sadık paydaş yaratmanın olmazsa olmazı memnuniyet araştırmaları; firmaların kısa, orta ve uzun vadeli planlarına ve aksiyonlarına da ışık tutuyor.
Müşterilerinizin sadakat seviyesini anlamanın harika ve basit yollarından biri olan NPS araştırmaları ise müşteri memnuniyetini ölçmeyi bir adım ileri götürerek; müşterilerinizin markanızı arkadaşlarına tavsiye edecek kadar sevip sevmediğini ölçüyor. NPS yönteminin en temel avantajları ise; markalara müşterileri anlamak ve kıyaslama yapmak için kullanımı kolay, ortak ve anlaşılır bir dil sağlaması olarak sıralanabilir.
: Memnuniyet ve NPS Araştırmaları ile müşteri, bayi ve tedarikçilerinizin gerçek seslerine kulak verin, memnuniyetlerini ve sizi tavsiye etme düzeylerini ölçün, marka elçilerinizi yaratın.