Marka Sağlığı Takip Araştırmaları
Marka sağlığı takip (tracking) araştırmaları ile talep, imaj, tüketici profili, sadakat şekli, rakipler gibi göstergelerden hareketle markanızın pazardaki güncel durumunu izleyin, stratejik karar ve aksiyonlarınızın markanıza etkisini ölçün.
“Harika bir marka, ortaya çıkmayı asla bırakmayan bir hikayedir” – Tony Hsieh
Evren boşluk sevmez.. Söz konusu markalar olduğunda bu yasa hayli katı bir biçimde geçerlidir. Nitekim markanın serüveninde yaşanabilecek bir boşluk, markanın kaderini doğrudan etkiler..
Marka sağlığı takip (tracking) araştırmaları markanızın pazarda rakiplerine göre konumunu, hedef kitle nezdinde algı ve imajını ölçen düzenli çalışmalardır. Özellikle bir defaya mahsus olmayıp, pazarın dinamizmine ve markanın beklentilerine göre haftalık, aylık, üç aylık vb. olarak değişebilmektedir.
Marka sağlığı takip araştırmaları sayesinde talep, imaj, tüketici profili, sadakat şekli, rakipler gibi göstergelerden hareketle markanızın pazardaki güncel durumunu izleyebileceğiniz gibi, stratejik karar ve aksiyonların markanıza etkisini de ölçebilirsiniz.
: Marka Sağlığı Takip Araştırmaları ile hedef kitle nezdinde markanızın nabzını gerçek zamanlı olarak tutun, rakiplerinizle arayı açın..