Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları
AGS Global, Türkiye'nin her noktası ve dünyada 130'dan fazla hedef pazarda B2B veya B2C sektör fark etmeksizin marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerine destek sunuyor.
“Müşterinin algısı sizin gerçeğinizdir” – Kate Zabriskie
Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı ve hedef kitle nezdinde pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon dahi ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.
Marka bilinirlik ve algı araştırmaları; markanın hedef pazardaki konumu anlamak, markaya ilişkin talep ve beklentileri ortaya çıkartmak, rakiplerle benchmark yapmak ve bilinirliği artırmak yönünde aksiyon almak için hayati önemi haiz araştırmalardır.
: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 130'dan fazla global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.