Bilgi Talep Formu

B2B Araştırmaları

Global ekonominin kalbi olan tedarik zincirlerindeki dönüşümle birlikte hızla büyüyen B2B segment; firmalar açısından büyük fırsatlar sunarken, B2B Araştırmalar bu fırsatlara global düzeyde ışık tutuyor.
blog image

“B2B’de sürekli büyümenin tek yolu çok iyi olmaktan daha iyi olmaktır” – Seth Godin

 

Şirketler arası pazarlama ve satış uygulamaları olarak bilinen Business-to-Business (B2B), son yıllarda hiç olmadığı kadar hızlı bir büyüme sergiliyor. Küresel ve ulusal ekonomilerde stratejik öneme sahip tedarik zincirleri yeniden yapılanırken, B2B sektörlerin gri dünyası hızla renk kazanıyor. Özellikle dijital mecraların güçlenmesiyle birlikte, B2B müşteriler de tıpkı B2C’de olduğu gibi pazarlamanın hedef kitlesine evriliyor. Diğer yandan; geleneksel pazarlama ve satış yöntemleri geride kalırken, B2B firmalar sadece ürün ya da hizmet tedarik eden ticari partnerler olmaktan çıkıp, müşteri zihninde yenilikçi ve güçlü markalara dönüşme fırsatı yakalıyor. Bu olgu, aynı zamanda B2B'de büyük bir rekabetin de işaret fişeğini yakıyor.

Bu noktada B2B Araştırmaları şirketler arası satışların nasıl arttırılacağı, hangi pazarlama enstrümanlarının kullanılacağı ve tedarik zincirlerinde nasıl güçlü bir pozisyon elde edileceği ile ilgili içgörüler sunuyor.

: B2B Araştırmaları, butik bir yaklaşımla, nitel ve nicel tüm araştırma enstrümanlarını kullanarak şirketinize B2B pazarlarda rekabet üstünlüğü kazandırırken, B2B pazarlama aksiyonlarınıza ilham veriyor ve markalaşma serüveninizde kılavuzunuz oluyor. 

B2B Araştırmaları ile ilgili yardıma mı ihtiyacınız var?

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız