Perakende
Perakende sektörü tüm dünyada köklü bir dönüşümden geçiyor. Değişen tüketici profilleri, satın alma alışkanlıkları, düşük sadakat, sayıları artan alternatif kanallar ve lokasyon tercihleri geleneksel perakendeciliğin tanımını değiştirirken, birçok perakende aktörü açısından yeni fırsatları tetikliyor.
Perakende sektörü tüm dünyada köklü bir dönüşümden geçiyor. Değişen tüketici profilleri, satın alma alışkanlıkları, düşük sadakat, sayıları artan alternatif kanallar ve lokasyon tercihleri geleneksel perakendeciliğin tanımını değiştirirken, birçok perakende aktörü açısından yeni fırsatları tetikliyor. Gerek iç pazarda gerekse global hedef pazarda her segmentten perakende markası ürün yelpazelerini genişleterek ve dijitalleşmeden faydalanıp sunum kalitelerini artırarak diğer aktörlerden raf ve cüzdan payı kazanmaya çalışıyor. Yeni sadakat rejiminin egemen olduğu bu karmaşık kompozisyon ise beraberinde sürekli pazarın nabzını tutmayı, doğru analizi, veri yönetimini ve müşteri segmentasyonunu gerekli kılıyor.
AGS Global olarak 130'dan fazla ülkede araştırma yapabilme kabiliyetimiz, teknolojik altyapımız, butik perspektifimiz ve perakende kategorisinde uzmanlaşmış olan araştıma ve içgörü uzmanlarımız ile sektördeki fırsatları sizin için araştırıyoruz.
Hedef pazar analizleri, global büyüme stratejisi, marka vaadine uygun satış, marka takip ve marka sağlığı, marka algısı, hedef kitle profili, müşteri segmentasyonu, online alışveriş alışkanlıkları, satış sonrası hizmetler, memnuniyet, fiyatlama ve karlılık, rakipler, trendler ve gizli müşteri çalışmaları kapsayan geniş bir yelpazede multidisipliner bir yaklaşımla araştırma ve içgörünün gücünü sizin için seferber ediyoruz.
Siz de AGS Global'in Perakende kategorisinde sunduğu araştırma çözümlerinden faydalanın, fırsatları lehinize çevirin, rakiplerinizden pozitif ayrışın.