Moda, Güzellik ve Lüks
Moda, güzellik ve lüks sektöründe kartlar yeniden karılırken, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik oyunun merkezine yerleşiyor. Erişilebilir lüks kavramı ışığında tüketicilerin kendini özel hissetme yolculuğu yeni bir patikaya giriyor ve fi-jital yetenekler rekabetin kurallarını radikal şekilde değiştiriyor.
Küresel moda, güzellik ve lüks sektörü; sürekli güncellenen trendler, tüketici profilindeki radikal dönüşüm, başta e-ticaret olmak üzere kanalların çeşitlenmesi ve geleneksel mağazacılığın "deneyim temelli" bir motife dönüşmesiyle yeni bir rekabetçilik ortamına yelken açıyor. Tüketici taleplerinin ibresi daha sürdürülebilir ürünleri, daha dijital çözümleri ve erişilebilir lüks bir markalama hikayesini gösteriyor.
AGS Global olarak 130'dan fazla ülkede araştırma yapabilme kabiliyetimiz, teknolojik altyapımız, butik perspektifimiz, moda, güzellik ve lüks kategorisinde uzmanlaşmış sosyolog ve antropologlardan oluşan araştıma ve içgörü uzmanlarımız ile sektördeki fırsatları araştırıyoruz.
Hedef pazar analizleri, hedef kitlenin profili, müşteri segmentasyonu, online alışveriş alışkanlıkları, marka takip, marka sağlığı ve marka algısı, fiyatlama ve karlılık, rakipler, trendler ve regülasyonları kapsayan geniş bir yelpazede multidisipliner bir yaklaşımla araştırma ve içgörünün gücünü sizin için seferber ediyoruz.
Siz de AGS Global'in Moda, Güzellik ve Lüks kategorisinde sunduğu araştırma çözümlerinden faydalanın, fırsatları lehinize çevirin, rakiplerinizden pozitif ayrışın.