FMCG - Hızlı Tüketim Ürünleri
Hızlı kentleşme, genişleyen orta sınıf, satış ve dağıtım kanallarındaki çeşitlilik ise hızlı tüketim ürünlerine olan talebi yükseltirken, FMCG dünyasında, markalar raf ve sepet paylarını artırmak, dahası tüketici sadakatini kazanmak için kıyasıya bir rekabete girmiş durumda.
“Hızlı tüketim ürünleri” ya da İngilizce “Fast-Moving Consumer Goods” ifadesinin kısaltması “FMCG”; yiyecek, içecek ve temizlik malzemeleri gibi dünya genelinde herkesin düzenli olarak tükettiği ürünleri ifade ediyor. Hızlıca tüketilen, raf ömürleri kısa olan, düşük fiyatlandırılan ve yüksek miktarlarda satılan bu ürünlerin oluşturduğu FMCG pazarında, markalar raf paylarını artırmak ve tüketici sadakatini kazanmak için tüm pazarlama enstrümanlarını seferber etmiş durumda. Hızlı kentleşme, genişleyen orta sınıf, satış ve dağıtım kanallarındaki çeşitlilik ve elbette e-ticaret ise pazardaki rekabeti daha dinamik ve zorlu kılıyor.
AGS Global olarak 130'dan fazla ülkede araştırma yapabilme kabiliyetimiz, teknolojik altyapımız, butik perspektifimiz, FMCG kategorisinde uzmanlaşmış araştıma ve içgörü uzmanlarımız ile sektördeki fırsatları araştırıyoruz.
Hedef pazar analizleri, kanal ve ürün geliştirme, kullanıcı deneyimi ışığında ürünlerin optimize edilmesi, marka takip, marka sağlığı ve marka algısı, hedef kitlenin profili, müşteri segmentasyonu, online alışveriş alışkanlıkları, satış sonrası hizmetler, fiyatlama ve karlılık, rakipler, trendler ve regülasyonları kapsayan geniş bir yelpazede multidisipliner bir yaklaşımla araştırma ve içgörünün gücünü sizin için seferber ediyoruz.
Siz de AGS Global'in FMCG - Hızlı Tüketim Ürünleri kategorisinde sunduğu araştırma çözümlerinden faydalanın, fırsatları lehinize çevirin, rakiplerinizden pozitif ayrışın.