E-Ticaret ve Pazaryeri
Her iki alışverişten birinin çevrimiçi gerçekleştirileceği bir dünyaya doludizgin ilerlerken, dinamik yapısıyla B2C ve B2B sektörlerde e-ticaret büyük fırsatlar sunuyor. Dijitalleşmeyle birlikte tüketicinin satın alma davranışı ve kanal tercihlerindeki gizem ise artıyor.
Her iki alışverişten birinin çevrimiçi gerçekleştirileceği bir dünyaya doludizgin ilerlerken, dinamik yapısıyla B2C ve B2B sektörlerde e-ticaret büyük fırsatlar sunuyor. Dijitalleşmeyle birlikte tüketicinin satın alma davranışı ve kanal tercihlerindeki gizem ise artıyor.
Covid-19 pandemisiyle birlikte on yıllık mesafeyi sadece bir yılda kat eden çevrimiçi satın alma davranışı, B2C ya da B2B fark etmeksizin e-ticaret penetrasyonunu hızla artırırken, e-ticaret siteleri ve özellikle pazar yerleri ticaretin yeni kalbine dönüşüyor. Bu ise aktörler arası rekabeti yeniden tanımlıyor.
AGS Global olarak 130'dan fazla ülkede araştırma yapabilme kabiliyetimiz, teknolojik altyapımız, butik perspektifimiz, e-ticaret ve pazaryerleri kategorisinde uzmanlaşmış araştıma ve içgörü uzmanlarımız ile sektördeki fırsatları araştırıyoruz.
Hedef pazar analizleri, marka algısı ve bilinirliği, marka takip ve marka sağlığı, hedef kitlenin profili, dijital nüfus göstergeleri, online alışveriş alışkanlıkları, müşteri segmentasyonu, mobil cihaz kullanım etkinliği, lojistik operasyonları, satış sonrası hizmetler, fiyatlama ve karlılık, rakipler, trendler, regülasyonları kapsayan geniş bir yelpazede multidisipliner bir yaklaşımla araştırma ve içgörünün gücünü sizin için seferber ediyoruz.
Siz de AGS Global'in E-Ticaret ve Pazaryeri kategorisinde sunduğu araştırma çözümlerinden faydalanın, fırsatları lehinize çevirin, rakiplerinizden pozitif ayrışın.