Bilgisayar Destekli Yüz Yüze Görüşme (CAPI)
Deneyimli ve yetkin saha partnerlerimiz sayesinde yerinde ve yüzyüze derlediğimiz en kaliteli verileri “mutlu markalarımız” için bütüncül içgörülere dönüştürüyoruz.
Bilgisayar Destekli Telefon Görüşmesi (CATI)
Araştırmalarımız için optimum veri kalitesini, en gelişmiş teknolojik altyapı sayesinde en hızlı şekilde sağlıyoruz.
Online Araştırma - Bilgisayar Destekli Web Görüşmesi (CAWI)
“Mutlu markalarımız” için fiziksel sınırları aşarak nokta atışı hedef kitleyi seçiyor, multimedya unsurlarıyla entegre ettiğimiz eş zamanlı & doğru datayı takip ve analiz ediyoruz.
Masa Başı Araştırma (Literatür Taraması)
İnterdisipliner uzmanlarımızla en güncel sektör-spesifik raporlar ve küresel & ulusal data setlerinden oluşan kaynakları tarıyor, "mutlu markalarımız" için kişiselleştirilmiş ve pazarın bütüncül resmini sunan raporlar oluşturuyoruz.
Fokus Gruplar (Yüzyüze ve Online)
Doğru katılımcı profili, deneyimli moderasyon, konforlu ve teknolojik stüdyolarla sağlanan etkin duygusal atmosfer ile markanız için en etkin zamanda en gerçek içgörülere ulaşıyoruz. Üstelik, bunu sadece fizikselde değil, online’da da yapıyoruz.
Derinlemesine Görüşmeler (In-Depth) ve Ev Ziyaretleri
Ev, işyeri vb. spontan ortamlarda gerçekleştirdiğimiz derinlemesine (In-depth) görüşmelerle tüketici dünyasının gizli kalmış anlam ve duygularına ulaşıyoruz.
Etnografik Araştırma ve Gözlem
Araştırmalarımızda hedef komünitenin bir parçası oluyor, gündelik desenlerden anlamlı içgörüler elde ediyoruz.
Ürün ya da Marka Testleri
Ürün ya da markanın yaşam döngüsünün her aşamasında, yenilikçilik ve optimizasyonu besleyecek fiziksel ve duygusal deneyime dayalı geribildirimler sunuyoruz.
Sosyal Medya Dinleme
Yapay zeka, big data ve veri analitiğinden faydalanarak sosyal medya platformlarının dehlizlerinde markanız için konuşulanları en doğru tüketici istihbaratına dönüştürüyoruz.